
לכל אלה שלא יודעים עדיין, מעבר לעדכון “פנדה” האחרון שיצא, יצא עדכון נוסף לגוגל העונה על השם “פינגווין”.
מה זה פינגווין?
כידוע לכולנו, גוגל נלחמים באופן שוטף בספאם ובנקיון התוצאות שלהם, על מנת לאפשר לקהל הגולשים שלהם תוצאות רלוונטיות יותר.
ע”פ גוגל (הבלוג הרשמי), העדכון השפיע על כ5% מתוצאות החיפוש.
איך תדעו אם נפגעתם בעדכון?
תבדקו בכלי מנהלי האתרים של גוגל (Google Webmasters Tools) או בגוגל אנליטיקס, ואם תראו שינויים משמעותיים ב24 לאפריל, תדעו.
מה עושים?
כרגיל, גוגל איננה חושפת את השיטה המדוייקת, וממליצה ליצור אתרים בעלי חווית משתמש טובה, כלומר, אתרים בעלי תוכן ייחודי ואיכותי, אתר אשר מאפשר ניווט בכל דפי האתר בקלות ובפשטות ולא ליצור עמודים ריקים מתוכן, כדי ליצור עמודים.
מה ההגדרה של ספאם מבחינת העדכון?
הגדרת הספאם מבחינת גוגל לא השתנתה ונשארה זהה, בין ההגדרות נוכל למצוא את:
– עומס מילות מפתח
– עומס קישורים
– קלוקינג (התחזות)
– תוכן מועתק
לסיכום
גוגל הוא “המגרש משחקים” שלנו כדי לפרסם את עצמנו, אם נכיר את החוקיות שלהם ונדע לעבוד בדרך שהם רוצים, אין שום סיבה שעדכונים כאלו ואחרים ישפיעו על האתרים שלנו, בשום צורה, להפך, הם יכולים לעבוד לטובתנו.