בלוג בניית אתרים

מציאת מקדם לאתרכם

העדכון האחרון של גוגל “פינגווין” זעזע לא מעט אתרים, דבר שהעלה את התהיה של איפה בעלי המקצוע שימנעו את זה מבעוד מועד.
אין כאן טענה של “איך המקדמים לא חוזים את העתיד לבוא?” מהסיבה שאין הם הבעלים של מנוע החיפוש ואין להם את האפשרות לצפות את העתיד לבוא בשינויים.

בעלי עסקים רבים חוששים להכנס לקידום בשל הבעיות הללו שנוצרות, למעשה, אין קרקע יציבה לדרוך עליה והאתר שלהם נתון בידיים של גוגל.

בדקו את מקדם האתרים

על אופן הליך קידום האתר ניתן למצוא מידע נרחב ברשת, בעזרת חיפוש בגוגל.
כאשר מתחילים לקדם את האתר אצל מקדם אתרים, בדקו אם ההליך זהה לרוב הפעולות שהחברות מציעות.
דבר נוסף, שאתם מקבלים את הביטויים לקידום, בדקו מהי התנועה המוערכת מהביטויים הללו, נתקלתי בעבר במקרים שחברות קידום כאלה ואחרות מציעות ללקוח בין 30-50 ביטויים לקידום, ללא התחייבות להגיע לאף מיקום באף ביטוי (דבר לגיטימי לחלוטין), אך הבעיה נוצרת כאשר הם משקיעים את זמן הקידום שאתם משלמים עליו, בקידום ביטויים שלא יניבו תוצאות רווחיות, מלבד תוצאות של מיקומים גבוהים בתוצאות חיפוש.

שאלו את המקדם..

– איך הוא יודע שגוגל ביצע שינויים?
– מה הפעולות שהוא עושה בהתאם לכך?
– האם קיימת שקיפות מלאה לפעולות הקידום שמבצעים?

בקשו מהמקדם..

לאחר שבחרתם חברה לעבוד איתה בקידום, בקשו מהם לצרף אתכם לכלי המנהלים של גוגל (Google Webmasters Tool), בכך תקבלו חשיפה כמעט מלאה על פעולות שמבוצעות באתר.
בקשו גישה לסטטיסטיקה של גוגל, על מנת שתוכלו לבצע מעקב מאיזה ביטוי נכנסים אל האתר שלכם הכי הרבה גולשים.

בצעו מעקב..

נכון, אמנם אתם משלמים כל חודש על מנת שיקדמו אתכם, אך בגלל שהמקדם חדש עבורכם, תבדקו גם אתם את המיקומים והתנועות של האתר שלכם בעזרת כלי מעקב חינמי (להורדה לחצו כאן – בהמשך נכתוב עבורכם מדריך איך להשתמש בכלי).

לסיכום

שוק קידום האתרים מוצף בחברות כאלו ואחרות, חלקן עובדות וחלקן לא, במידה והמקדם חדש בתחום, בקשו שיקדם אתכם ללא תקופת התחייבות ובכך תוכלו לישון רגועים יותר, במידה ויש נסיון למקדם, יהיה מאחוריו לפחות אתר אחד שקידם – התקשרו ושאלו את הלקוח על טיב השירות והעבודה.

לכל שאלה נוספת נשמח לעמוד לשירותכם, בהצלחה!
חשוב לזכור.. יש רק 10 מקומות בדף הראשון.. 🙂

ניתן להגיב, או לבצע מעקב מאתרך.

הגב