כמה פעמים שמענו לקוחות אומרים לנו את זה, שבגלל שהם מופיעים בפייסבוק, אולי או בכלל אין להם צורך באתר אינטרנט.
כל אפיק פרסום – אתר אינטרנט (מנועי חיפוש), יוטיוב, פייסבוק, טוויטר – משמש לצורך מטרה אחרת, בעל חנות פרחים יצטרך שיווק מעט שונה מטכנאי מחשבים וההפך.
אתר אינטרנט מכיל את כל המידע שלקוח פוטנציאלי צריך על העסק שלכם – מי אתם, מה השירותים שאתם מספקים ללקוחות, מי הלקוחות שלכם, למעשה תוכלו לשלוט במה הלקוח הבא שלכם יראה בכניסה שלו לאתר. מה חשוב לכם להדגיש יותר ומה פחות, למעשה “לעשות שרירים” ללקוח שנכנס “בדלת”.
מנגד, בפייסבוק, המבנה של הדף שלכם מציג את הפרסומים שלכם בסדר שפירסמתם, מאפשרים ללקוח לקרוא את המידע הרלוונטי אליהם מבלי כל אפשרות שתוכל “להציף צורך” לביצוע לפעולה (Call To Action – לגרום לגולש לשלוח פנייה, לבצע רכישה וכו’).
דבר נוסף, עדיין ישנם מספר אנשים שמשתמשים באינטרנט ולא משתמשים בפייסבוק (כל אחד והסיבות שלו) – אבל משתמשים באינטרנט ובמידה ולא יהיה לכם אתר, יכול להיות שפספסתם עוד לקוח פוטנציאלי.
לסיכום – דף פייסבוק אינו מהווה תחליף הולם וראוי לאתר אינטרנט מקצועי ומעוצב, שילוב נכון בין אתר אינטרנט לפעילות בדף העסקי שלכם בפייסבוק, יכולים לתת לכם את הצעד הנכון לשלב הבא שלכם.