אתם משקיעים בפרסום בעיתונים, פרוספקטים ואמצעי פרסום נוספים אחרים ורבים, אבל יותר ויותר אנשים מחפשים היום את כרטיס הביקור שלכם באינטרנט, בעצם אם אתם לא שם, אתם לא תחשפו אל קהל היעד שאתם באמת רוצים.
אז נכון, כבר חשבתם על זה ואולי אפילו בניתם אתר אבל זה לא עושה את העבודה שציפיתם לה.
אז מה עושים שזה כן יעבוד?
היום יש בשוק האינטרנט חברות רבות שבונות אתרים, חלקן חברות צעירות וחלקן חברות גדולות ומבוססות. כולם מבטיחים לכם את אותו הדבר, אבל בסופו של דבר מה שקובע זה איכות בנית האתר, עיצובו, והניווט באתר.
נסביר את שלושת המרכיבים הבסיסים שהם גם למעשה העיקריים (ישנם עוד פרמטרים אותם נסביר בפוסטים הבאים)
איכות בנית האתר
אין צורך לידע בתכנות, תוכלו לבדוק באמצעות כלים באינטרנט את טיב איכות קוד האתר (תקן W3C מהווה כחלק מן איכות הקוד).
עיצוב האתר
כמו בכל דבר, גם לאתרי אינטרנט יש אופנות, רצוי לחשוב קדימה ולבחור עיצוב עכשיו אבל לא פסיכודאלי, כי בעוד תקופה מה האופנה תשתנה, ואתם לא מתכוונים לשנות עיצוב כל שנה.
אז בחרו עיצוב שימשוך את העין והשתמשו בצבעים וגוונים המאפיינים את המוצר או השרות אותו אתם רוצים לשווק, אל תעמיסו על העיין של הגולש ותנו לגולש הרגשה של בית, הדגישו את הנושאים החשובים כדי שלא יצטרך לחפש.
ניווט באתר
לא פחות חשוב הניווט באתר. הכפתורים שכותרתם תהיה עניינית אבל תאפיין את מה שהגולש רוצה למצוא. הימנעו ככל האפשר מקליקים מיותרים, תפריט ואז עוד קישור ואז עוד קישור, זה יכול לגרום לגולש לנטוש את האתר לטובת אתר אחר, למרות שהמוצרים או השרות שלכם טוב יותר, הוא פשוט לא ימצא את מה שהוא מחפש. ישנם דרכים רבות לקצר את הניווט באתר ולמטרה זו מקצועיות והנסיון של בונה האתר צריכה להוביל אתכם ואם לא כנראה שלא הגעתם למקום הנכון.
“עד 3 הקלקות” – כלומר, לאפשר לגולש להגיע לכל דף באתר שלכם עד 3 הקלקות מדף הבית, הדבר יעזור לכם לפשט את הניווט באתר וכמובן, למנועי החיפוש.
הכי חשוב זה תוכן איכותי , עיצוב יעיל וקידום האתר בגוגל