בלוג בניית אתרים

על בניית אתר לעסק

החתיכה החסרה בעסק שלך - אתר אינטרנט

כל בית עסק שמכבד את עצמו דורש אתר אינטרנט. כיום, אפילו לבתי העסק הקטנים ביותר, המורכבים מאדם אחד, יש נציגות מכובדת בעולם הווירטואלי. לא פלא, הרי מדובר בספר הטלפונים הגדול ביותר בעולם, ודרך מושלמת להשיג לקוחות חדשים בהשקעה הרבה פחות גדולה מאשר פרסום קבוע ונרחב בשאר אמצעי התקשורת.

אז כיצד מתחילים בניית אתר לעסק?

בתור התחלה רכישת דומיין, דומיין מהווה למעשה הכתובת של בית האתר שלכם באינטרנט – אפשר לראות את זה כשווה ערך לכתובת המשרד שלכם. זו משימה לא פשוטה, משום שבעולם יש מיליארדי אתרים, ושמות רבים כבר תפוסים. לכן כדאי לחשוב על רעיון מקורי, שקל לקשר אליכם, וגם קל ליזכור, על מנת שאנשים יוכלו לחזור אליו גם אם הוא לא נמצא במועדפים שלהם.
לאחר מכן הוא עיצוב האתר, למעשה המראה החיצוני שיהווה כמקום שבו הלקוחות הפוטנציאלים שלנו יוכלו לראות את בית העסק שלנו. לעיצוב האתר יש חשיבות רבה על מנת שהגולש יוכל להתמצא בקלות באתר ויוכל לפנות אלינו בכל עת שירצה – כאשר אתם חושבים על עיצוב, אל תחשבו על הדעה שלכם – תמיד תסתכלו מה הלקוח שלכם רואה.

יצירת אתר איכותי שמשרת את האינטרסים של העסק

אתר איכותי זוהי הגדרה כוללת שבתוכה יש מרכיבים רבים: ניתן למצוא פה גם את ההיבט האסתטי, המתבטא ביופי של עיצוב האתר, שהופך לחשוב ביותר מדי שנה, עקב הפיתוחים המסחררים של אלוהי האינטרנט שממשיכים להמציא את קונספט אתרי האינטרנט האינטראקטיביים בכל פעם מחדש. הגורם החשוב הנוסף זה התוכן, שתלוי בצורה ישירה תחום העיסוק של העסק. תמיד מומלץ שבאתר יהיה לא רק מידע על החברה עצמה, אלא גם מידע יעיל על התחום שבו היא עוסקת. מדובר בערך חשוב מאוד עבור הגולשים, שידרבן אותם לא רק להיעזר בשירותי החברה, אלא גם לחזור לאתר כמה וכמה פעמים, על מנת להמשיך ולהעשיר את הידע הכללי שלהם בנושא המדובר. מאפיין נוסף זה אפשרות לקשר את האתר לרשתות החברתיות השונות. כל בית עסק מודרני דואג לא רק לבצע בניית אתר לעסק, אלא גם בניית עמודים איכותיים בפייסבוק וברשתות חברתיות אחרות.

אפשרויות שונות להרחבת משימת בניית אתר לעסק

כאשר מתחילים את בניית אתר, חייבים להבין שמדובר בפלטפורמה אוניברסאלית שיכולה לשמש לכל מטרה. כך, ניתן לנצל אותו גם לאסיפת מידע ויצירת מסד נתונים של לקוחות פוטנציאליים וקיימים. אפשרות נוספת שרבים כבר הבינו את הקסם שלה – יצירת חנות ווירטואלית. דבר שמאפשר למכור מוצרים ולקבל רווח הרבה יותר “נקי” מאשר מוצרים שעליכם להחזיק בחנות שהעלויות שלה גבוהות ביותר.
פלטפורמה נוספת שניתן ליצור בעקבות בניית אתר, זה יצירת קהילה. לשם כך צריך להפוך כל דבר באתר פתוח לדיון – כלומר להציב תיבות של תגובות בכל עמוד, ועוד. בסך הכל, הפלטפורמה של עולם האינטרנט הולכת ומתרחבת מדיי שנה ונותנת מגוון ענק של אפשרויות, שילכו ויגדלו עם השנים, ויהפכו להרבה יותר איכותיים, מגוונים ואף מרתקים גם עבור בית העסק, וגם עבור לקוחותיו.

ניתן להגיב, או לבצע מעקב מאתרך.

הגב