“עוגיות” למעשה, אלו קבצים ששותלים אצלנו במחשב על מנת שאתרים יוכלו לזכור פרטי הזדהות. לדוגמא, התחברתי לפייסבוק, פייסבוק “שתל” קובץ קטן אצלי במחשב, שמכיל פרטי אימות, ובכך שאני נכנס אל פייסבוק, הוא יכול לזהות אותי, ולטעון את הפייסבוק שאני מחובר. החל מה26 לחודש (מאי, 2012), יכנס חוק חדש בבריטניה שאומר כי כל בעל אתר ששותל […]
מהירות טעינת האתר שלכם
7 May, 2012
resAdmin מהירות טעינת האתר היום מהווה פקטור חשוב, בין אם למנועי חיפוש ולגולשים, לדוגמא – במידה והבוט של גוגל יגיע אליכם לאתר והטעינה תהיה איטית למדיי, יכול להיווצר מצב שהדף יתעדכן ב”לא קיים” או “שרת לא מגיב”. קחו את עצמכם לדוגמא, במידה ותכנסו לאתר ויקח לו זמן להטען, כמה זמן תחכו לפני שתחליטו לוותר. טעינת האתר […]
10 דרכים לשיפור “ציון איכות”
6 May, 2012
resAdmin כפי שציון בפוסט קודם על שינויי מחירי קמפיין PPC, החלטתי לשתף אתכם ב10 דרכים שיעזרו לכם לשמור על ציון איכות גבוה וכמובן, לשלם פחות. שמתחילים קמפיין, כולנו רוצים להיות ממוקמים הכי גבוה שאפשר, שזה למעשה יעניק לנו שיעור הקלקה גבוה יותר. גוגל מגדירים את ציון האיכות כ”משתנה לחישוב כל מילת מפתח, המחשב מספר פרמטרים יחד, […]
אתר, דף בפייסבוק או קמפיין?
6 May, 2012
resAdmin הרבה פעמים יצא לי לשוחח עם לקוחות שיודעים שהאינטרנט הוא כלי שיווקי כמעט לכל תחום היום, ולא יודעים איך לחשוף את עצמם. תמיד נשאלת השאלה האם כדאי להשקיע באתר אינטרנט בלי קידום? או להשקיע באתר עם קידום? דף פייסבוק עם קמפיין?.. הבנתם את הרעיון. התשובה לשאלה הזו היא תלוי מאוד. מפתיע? אני אסביר- ואדגים תחת […]
למה מחירי קידום ממומן עולים באופן שוטף?
6 May, 2012
resAdmin כל מי שהתנסה עם גוגל אדוורדס (נקרא גם קידום ממומן, או PPC) גילה כי כל זמן מסויים עליו לעלות את המחיר עבור הקלקה. נתקלתי הרבה פעמים בשאלות של למה המחיר עולה? או איך אפשר להוריד את המחיר. התשובה היא פשוטה מאוד, חוסר נסיון בניהול קמפיין. מספר המקומות למודעות בדף הראשון מוגבל, ולכן כולם רוצים להיות […]

