בלוג בניית אתרים

קבוצת ReSight
הבלוג שלנו
הרבה זמן רצינו להקים בלוג אבל כל פעם דחינו את זה, בשל מטלות עבור הלקוחות שאיתנו. עכשיו שהוא באוויר, נעדכן אותכם ככל שיתאפשר בעדכונים, טיפים וכל הנלווה לכך.
חוק העוגיות

עוגיות עם אזהרה

“עוגיות” למעשה, אלו קבצים ששותלים אצלנו במחשב על מנת שאתרים יוכלו לזכור פרטי הזדהות. לדוגמא, התחברתי לפייסבוק, פייסבוק “שתל” קובץ קטן אצלי במחשב, שמכיל פרטי אימות, ובכך שאני נכנס אל פייסבוק, הוא יכול לזהות אותי, ולטעון את הפייסבוק שאני מחובר. החל מה26 לחודש (מאי, 2012), יכנס חוק חדש בבריטניה שאומר כי כל בעל אתר ששותל […]

מהירות טעינת אתר

מהירות טעינת האתר שלכם

מהירות טעינת האתר היום מהווה פקטור חשוב, בין אם למנועי חיפוש ולגולשים, לדוגמא – במידה והבוט של גוגל יגיע אליכם לאתר והטעינה תהיה איטית למדיי, יכול להיווצר מצב שהדף יתעדכן ב”לא קיים” או “שרת לא מגיב”. קחו את עצמכם לדוגמא, במידה ותכנסו לאתר ויקח לו זמן להטען, כמה זמן תחכו לפני שתחליטו לוותר. טעינת האתר […]

10 דרכים לשיפור “ציון איכות”

כפי שציון בפוסט קודם על שינויי מחירי קמפיין PPC, החלטתי לשתף אתכם ב10 דרכים שיעזרו לכם לשמור על ציון איכות גבוה וכמובן, לשלם פחות. שמתחילים קמפיין, כולנו רוצים להיות ממוקמים הכי גבוה שאפשר, שזה למעשה יעניק לנו שיעור הקלקה גבוה יותר. גוגל מגדירים את ציון האיכות כ”משתנה לחישוב כל מילת מפתח, המחשב מספר פרמטרים יחד, […]

אתר, דף בפייסבוק או קמפיין?

הרבה פעמים יצא לי לשוחח עם לקוחות שיודעים שהאינטרנט הוא כלי שיווקי כמעט לכל תחום היום, ולא יודעים איך לחשוף את עצמם. תמיד נשאלת השאלה האם כדאי להשקיע באתר אינטרנט בלי קידום? או להשקיע באתר עם קידום? דף פייסבוק עם קמפיין?.. הבנתם את הרעיון. התשובה לשאלה הזו היא תלוי מאוד. מפתיע? אני אסביר- ואדגים תחת […]

למה מחירי קידום ממומן עולים באופן שוטף?

כל מי שהתנסה עם גוגל אדוורדס (נקרא גם קידום ממומן, או PPC) גילה כי כל זמן מסויים עליו לעלות את המחיר עבור הקלקה. נתקלתי הרבה פעמים בשאלות של למה המחיר עולה? או איך אפשר להוריד את המחיר. התשובה היא פשוטה מאוד, חוסר נסיון בניהול קמפיין. מספר המקומות למודעות בדף הראשון מוגבל, ולכן כולם רוצים להיות […]