מחקר מילות מפתח

כולנו רוצים להופיע ראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, אפשר להופיע ראשונים בגוגל, אבל האם להופיע ראשונים בביטוי מסויים - יעלה את כמות הכניסות לאתרינו.

מילות מפתח

בתחילת ימי האינטנרט, וקידום האתרים, בעלי אתרים רבים קידמו את אתריהם תחת מילות מפתח לא רלוונטיות לאתריהם.
לדוגמא אם נקדם את מילת המפתח "נינט", נגיע לתוצאות גבוהות, אמנם נוכל להגדיל את הכניסות לאתר - אבל מי שחיפש את נינט בטוח לא ירצה לקנות מוצר שאנו מוכרים, אלה אם נמכור מוצרים של נינט.

במחקר מילות מפתח נוכל למצוא את מילות המפתח אשר יעזרו להגדיל את המכירות או אחוזי החשיפה של אתרכם,
כאנשי מקצוע, תפקידנו הוא למצוא את מילות המפתח אשר רלוונטיות לעסק שלכם, או לתחום עיסוק האתר.

  • חקר מילות מפתח נועד על מנת למקד את הופעת האתר בתוצאות החיפוש - להביא את הגולשים הנכונים.
  • בזמן חקר מילות המפתח נוכל ללמוד מה הגולשים מחפשים.
  • כיום החיפושים שמתבצעים במנועי החיפוש ממוקדים יותר מבעבר, ולכן צריך לקחת כל שינוי בהתאם.

כחלק מקידום אתרים אנו מבצעים חקר מילות מפתח, על מנת להעניק ללקוחותינו את קהל הלקוחות הטוב ביותר לעסק שלהם.

לקוחות ממליצים
modernARTisrael
modernARTisrael

"חברה מקצועית לכל אורך תהליך יצירת אתר אינטרנט: הבנת צרכי הלקוח בשלבי העיצוב, הדרכה על הממשק הניהול הידידותי והפשוט למשתמש, עמידה בזמנים שנקבעו והשירות האישי, תודה רבה!"

שרון תובל
סטייל אוף סטיל
סטייל אוף סטיל

"רציתי להודות לכם על האתר המדהים! אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על האתר, ותוצאות הקידום לא איחרו לבוא, תודה תודה תודה!"

אסף עפג'ין - מנכ"ל
מאוזנר
מאוזנר

"כל הכבוד! הפשטות של הניהול יחד עם היעילות של הממשק. "היד על הדופק" - זהו שם המשחק!"

יהושוע מאוזנר - מנכ"ל
צרו קשר
שם מלא
דואל
טלפון