הדרך לשיווק נכון
איך לקדם את האתר
ישנן מספר דרכים שבהן ניתן לבצע קידום אתרים, לכל דרך יש את היתרונות והחסרונות שלה. ניתן לבחור בדרך אחת, כמו קידום אורגני, איטי אך מומלץ יותר לטווח הארוך, וניתן לבחור בקידום ממומן שפועל מהר, אך עולה לכם כסף על כל כניסה של גולש. מומלץ כמובן לשלב כמה דרכים ביחד בכדי לתקוע יתד כאן ועכשיו ובמקביל לפעול לקראת מיצובו של האתר במנועי החיפוש לטווח ארוך יותר.
בקדמת הבמה - פרסום
פרסום של האתר יכול להתבצע ברשת האינטרנט, בעלונים ועיתונים, פרסומות ברדיו ובטלוויזיה וכל אמצעי מדיה אחר שתראה לנכון כמתאים לקידום אתרך. החסרון הבולט של שיטה זו לקידום אתרים הוא העלות הגבוהה יחסית לשוק ויחסית לשיטות האחרות. גם במידה ותעצב את הפרסומת בעצמך ותדאג לכל ההיבטים האחרים של ניסוח וגרפיקה בפועל, עדיין תאלץ לשלם על שטח הפרסום.
מאחורי הקלעים - מילות מפתח לקידום אתרים
קידום אתרים באמצעות מילות מפתח (SEO) היא שיטה אמינה שההשקעה הכספית בביצועה היא מינמלית. בחירת מילות מפתח מתאימות שתובלנה את הגולשים במנועי החיפוש השונים לאתר שלך על ידי הקפצתו בתוצאות החיפוש, יכולה להעלות את החשיפה הפוטנציאלית של האתר שלך. אמנם שיטה זו פחות יקרה אך היא מצריכה יותר הבנה באחורי הקלעים של האתר ושל האופן בו עובדים מנועי חיפוש.
מעקב
להישאר במעקב תמידי אחר הנתונים המשתנים ללא הרף בקידום אתרים הוא צעד בלתי נפרד מדרך זו. לצורך זה יש כלי אינטרנט רבים, חלקם חינמיים, אשר מאפשרים לערוך מעקב מקיף אחר הפעילות באתר. בדיוק כמו שעון נוכחות למשל, שמונה את מספר השעות והדקות בין כל החתמת כניסה ויציאה, כך גם כלי הניתוח מציגים בפניך נתונים כמו מספר הדקות והשעות שבהן כל גולש שהה באתר ואף באיזה עמוד התעכב יותר.