מחקר מילות מפתח
בתחילת ימי האינטנרט, וקידום האתרים, בעלי אתרים רבים קידמו את אתריהם תחת מילות מפתח לא רלוונטיות לאתריהם.
לדוגמא אם נקדם את מילת המפתח "נינט", נגיע לתוצאות גבוהות, אמנם נוכל להגדיל את הכניסות לאתר - אבל מי שחיפש את נינט בטוח לא ירצה לקנות מוצר שאנו מוכרים, אלה אם נמכור מוצרים של נינט.
במחקר מילות מפתח נוכל למצוא את מילות המפתח אשר יעזרו להגדיל את המכירות או אחוזי החשיפה של אתרכם,
כאנשי מקצוע, תפקידנו הוא למצוא את מילות המפתח אשר רלוונטיות לעסק שלכם, או לתחום עיסוק האתר.
- חקר מילות מפתח נועד על מנת למקד את הופעת האתר בתוצאות החיפוש - להביא את הגולשים הנכונים.
- בזמן חקר מילות המפתח נוכל ללמוד מה הגולשים מחפשים.
- כיום החיפושים שמתבצעים במנועי החיפוש ממוקדים יותר מבעבר, ולכן צריך לקחת כל שינוי בהתאם.
כחלק מקידום אתרים אנו מבצעים חקר מילות מפתח, על מנת להעניק ללקוחותינו את קהל הלקוחות הטוב ביותר לעסק שלהם.