בלוג בניית אתרים

אתר, דף בפייסבוק או קמפיין?

הרבה פעמים יצא לי לשוחח עם לקוחות שיודעים שהאינטרנט הוא כלי שיווקי כמעט לכל תחום היום, ולא יודעים איך לחשוף את עצמם.
תמיד נשאלת השאלה האם כדאי להשקיע באתר אינטרנט בלי קידום? או להשקיע באתר עם קידום?
דף פייסבוק עם קמפיין?.. הבנתם את הרעיון.

התשובה לשאלה הזו היא תלוי מאוד. מפתיע? אני אסביר- ואדגים תחת נושא אחד.

_________________________________________________________

הבעיה
ברשותי חנות תכשיטים, החלטתי שאני רוצה לעשות מבצע לקיץ, מה עליי לעשות?

הפתרון

בעת שנרצה לחשוף את המוצר שלנו בו ברגע, נשתמש בקידום ממומן (להופיע בצד התוצאות חיפוש).
כך נוכל לקבוע את הסכום שנרצה להשקיע בפרסום, והתקופה שבה נפרסם את המוצר שלנו.

_________________________________________________________

הבעיה
אני בעל חברת תיירות ואני רוצה לפנות אל חבר’ה צעירים שירכשו ממני את המבצעים לקיץ, איך להגיע אליהם?

הפתרון
במקרה שכזה אמליץ לרוב לעשות מספר פעולות:
– הקמת דף בפייסבוק שיסביר וימשוך את קהל היעד שלי להתעניין במוצר.
– קמפיין בפייסבוק – פרסום דף האוהדים בפייסבוק לפי קהל יעד.
בגלל הפרטים שאנו מספקים לפייסבוק, תאריך לידה, מתעניינים ב, מין וכו’ – ניתן להגיע אל קהל יעד שאותו אנו רוצים, בקלות.

_________________________________________________________
המלצות לסיכום

דעתי האישית, שאחד לא פוסל את השני. כלומר, אתר אינטרנט ודף פייסבוק צריכים להשלים זה את זה, בדיוק כמו שקידום ממומן צריך להשלים את הקידום האורגני.
כמובן שצריך לקחת בחשבון את התקציב, ואת קהל היעד והמטרה, ולפי זה לבנות את הקמפיין השיווקי של העסק שלכם.

ניתן להגיב, או לבצע מעקב מאתרך.

הגב