בלוג בניית אתרים

איזה תוכן נכתוב באתר שלנו?

תוכן כמפתח

מזל טוב, החלטתם להקים אתר אינטרנט, בחרתם את העיצוב הטוב ביותר לאתר, אבל בזה לא הסתיימה העבודה, היא רק מתחילה.
תוכן אתר האינטרנט חשוב מאוד לתנועת המבקרים באתר. שני גורמים מושפעים מתוכן האתר האחד הוא מנועיה חיפש גוגל ואחרים והשנייה תוכן המיועד למבקרים באתר.

נתחיל עם מנועי החיפוש
כאשר אנו ישב נכתוב את תוכן האתר, אנו צריכים להיכנס לראש של הגולשים ולחשוב מה הם רוצים בעצם למצוא באתר. אם מדובר במושגים מקצועיים, או תרגום מילים מאנגלית מומלץ לתת הסבר קצר כי ייתכן מצב שהגולש לא מכיר את המונח המקצועי או משתמש רק בחלק מהשם ולא בשם המלא. כמו כן לחזור בהסברים על המוצר במילים נרדפות שהגולש מחפש במנועי החיפוש. כמו למשל מתחום התיירות – האיים המלדיביים, ניתן לרשום את עם יוד (י) אחת או רק מלדיבים או חופשה טרופית או חופשת צלילה, ירח דבש ועוד. רצוי לכסות את כל האפשרויות, כך תגדילו את התנועה לאתר שלכם.

כתיבת תוכן לגולשים
בתקופת האינטרנט, הגולשים רוצים למצא את מבוקשם מהר ובקצרה. רוב הגולשים מחפשים לקרא את התקציר הממוקד ביותר. לאחר שרשמת את התקציר והגולש גילה עניין בתוכן המוצע הרחיבו את הנושא. תנו לגולש את מירב האינפורמציה שאתם חושבים שהוא ירצה לדעת מבלי צורך להתקשר אלכם. דבר שיחסוך לכם שיחות סרק בטלפון. יחד עם זאת הטקסט צריך להיות ממוקד מטרה.
אם האתר הוא אתר מכירה הניעו את הגולש לפעולה, כלומר, לחץ כאן להזמנה, אנו עומדים לשרותך, התקשר אלינו וכו. קריאה לפעולה חשובה ביותר על מנת לגרום לגולש לא להמשיך לחפש, להגיע אל הדף שאותו הוא מחפש בקלות ובפשטות ומשם – לפנות אליכם.
כתיבת תוכן האתר צריך להיות מקצועי, הפגינו לגולש אמינות, עדכנו את תוכן האתר, ובעיקר תנו לגולש את התחושה שהוא “בבית” שהוא יכול למצא את מה שהוא מחפש באתר שלכם, קשרו בין עמודים ונושאים קרובים הציעו לגולש חלופות באתר שלכם שוב ע”י קישורים, השתמשו בתמונות להמחשה. רצוי שהם המוצר או השרות שלכם מצולם ויש לכם מקום לתמונה קטנה תנו לגולש את האפשרות להגדיל את התמונה לתמונה גדולה וברורה, זה יחסוך לכם אלף מילים. אם יש לכם סרטון הוסיפו אותו גם לעמוד הרלוונטי.

התוכן הכתוב ואמצעי ההמחשה תמונה וסרט יעזרו לגולש להחליט שאכן הוא נמצא במקום הנכון ויגרה את הסקרנות להמשיך לקרא ובסופו של דבר לבצע את ההזמנה או ההתקשרות אתכם.

ניתן להגיב, או לבצע מעקב מאתרך.

הגב