בלוג בניית אתרים

המשולש המנצח לאתר האינטרנט שלכם!

websiteTriangle

כולם יודעים היום שצריך אתר אינטרנט, חשיבות קידום האתר במנועי החיפוש הולכת וגדלה ועולה לתודעה יותר ויותר, בניגוד לשנים קודמות.
בעבר, לקוחות היו מקימים אתר, כדי להפנות לקוחות טלפונית אליו כדי שיראו עבודות, יקראו אודות העסק, או כדי שלקוחות פוטנציאלים יוכלו להתרשם מהם לפני שיגשו אל המשרדים או אפילו יתקשרו.

היום, בעלי אתרים יודעים ש"אם אתה לא שם, אתה לא קיים", כולם היום בונים אתרים הרי, והמטרה היא לבלוט מעל כולם – ההשקעה לרוב מתבצעת בעיצוב והחשיבות שלו עצומה, בעל העסק שרוצה לבנות את האתר, לא מודע לשאר הפרמטרים החשובים, ולכן מגיע משולש האינטרנט של ReSight.

כלומר, לפי הסכמה הפשוטה הזו, אתר האינטרנט נועד ל3 גופים עיקריים.

מערכת ניהול תוכן – אתה כמנהל האתר
כמנהל אתר, חייב לוודא כי ניהול האתר יתבצע באופן פשוט ככל האפשר, הוספת דפים, קריאה וקבלת פניות וכל הנלווה לכך.
מערכת הניהול צריכה להיות ידידותית ככל האפשר, שגם אם לא תעדכן את האתר תקופה, זה יהיה כמו "לרכב על אפניים".

הלקוחות שלך
הלקוחות שלך בניגוד אליך, רואים את העיצוב וצריכים את פשטות הניווט באתר, לקוח נכנס אל אתרכם, ובממוצע בין 3-10 שנ' (משתנה – תלוי את מי שואלים) הוא מתרשם מאתרכם, ע"פ העיצוב וכמובן, אם הוא ישר מצא את מה שחיפש.
ה"חוק" של 3 הקלקות כאן נכנס לתוקף, שהוא אומר למעשה, שלכל דף באתרכם, יוכל הגולש להגיע עד 3 הקלקות מדף הבית, לדוגמא:
אנו נמצאים בדף בית של אתר למכירת מחשבים, באופן רגיל נחפש את זה באופן הבא:
דף הבית >> מחשבים >> מחשבים ניידים >> Dell (לדוגמא) >> מסכי 15" >> תת-דגם >> מוצר
כדי להגיע אל המוצר, נדרשנו ל"הקליק" 6 פעמים, כלומר פי 2 מהמומלץ, על מנת לצמצם את הפערים, היינו מוסיפים מהדף של הקטגוריה "מחשבים" קישור לקטגוריה של כל מסכי 15" ובכך להוריד 3 הקלקות.
חשיבה על מבנה האתר בבנייתו חשובה מאוד, עבור הלקוחות שלך ועבור ההתמצאות שלהם בקלות ובפשטות באתר שלך.

Google!
גוגל לעומת קהל הלקוחות שלכם, אפשר להסתכל עליו כעיוור צבעים ועיצוב. גוגל רואה את האתר שלכם כיחידת טקסט אחת גדולה.
אם תרשמו על תמונה "כדאי לכם לקנות אצלנו!" גוגל לא יראה את הטקסט הזה (לפחות עדיין לא), אלא אם כן בתיאור של התמונה בקוד (מה שנקרא alt) יהיה רשום לו "כדאי לכם לקנות אצלנו!".
גוגל דורש מבנה איכותי לאתר האינטרנט, שהקוד (דבר שאתם והלקוחות שלכם לא רואים) יהיה נקי ויצמד לתקן ככל שאפשר.
תזכרו שאם תעשו צבע כחול, או סגול – גוגל לא באמת רואה את הצבעים, הוא רוצה שהתוכן יהיה איכותי, הקישורים יהיו תקינים, והאתר שלכם יהיה רלוונטי לנושא.

בהצלחה!

ניתן להגיב, או לבצע מעקב מאתרך.

2 תגובות to “המשולש המנצח לאתר האינטרנט שלכם!”

  1. אהבתי מאוד את הפוסט רק תיקון קטן,גוגל כבר כן יכול להבין כיתוב בתמונה ומשם נוצר העניין החדש שרואים מלא סרטים בתוצאות החיפוש. גוגל כבר קורא מילים אפילו בסרטונים ביו טיוב,אם אני לא טועה זה די חדש כל העניין הזה.

  2. מאת resAdmin:

    בהמשך לתגובתך, גוגל לא יכול לקרוא כיתוב על תמונה, הוא כן יכול להבין מה יש בתמונה בעזרת התגית alt \ title בהתאם. גוגל במגמה של להציג סרטונים בדף התוצאות – לכל סרטון כמובן יש תמונה מייצגת (thumb), שמוצגת לצד התוצאות חיפוש.

הגב